پیش به سوی کتاب و کتاب خوانی

پیش به سوی کتاب و کتاب خوانی

وبلاگی برای کتابداران ایران و دانشجویان کتابداری در همه مقاطع تحصیلی
پیش به سوی کتاب و کتاب خوانی

پیش به سوی کتاب و کتاب خوانی

وبلاگی برای کتابداران ایران و دانشجویان کتابداری در همه مقاطع تحصیلی

پایگاه اطلاعاتی رشته حقوق

 

پایگاه اطلاعاتی : HeinOnline

 شامل بهترین منابع در زمینه حقوق می باشد. این پایگاه در سال 2002 برنده جایزه بهترین سایت تجاری از انجمن کتابخانه های بین المللی حقوق شده و در سال 2001 نیز جایزه بهترین محصول انجمن کتابخانه های حقوق امریکا را از آن خود کرد.

در سرتا سر مسیر هشتاد ساله ویلیام هین و همکارانش خودشان به عنوان ناشر پیشتاز نگهداری کننده با تولید مواد پژوهشی نایاب حقوقی، چاپ مجدد و همچنین فرمت های میکروفیلم و میکروفیش ایجاد کردند. به بزرگترین توزیع کننده از نشریات حقوقی تبدیل شده است. در سال 1990 هین چاپ دیجیتالی را به کار برد

www.lpig.org پایگاه اطلاعاتی


این سایت راهنمایی برای قانون به عنوان یک مخزن جامع ازمنابع حقوقی مقالت حقوقی-اطلاعات حقوقی-منابع حقوقی وقانونی وقضایی برای حرفه های فانون ایلات متحده وبین المللی این سازمان یافته و با نیازهای پژوهشی ومتخصصان حقوقفی و دانشجویان این رشته ومشاوران و نویسندگان.

این صفحه ی اصلی سایت میباشد.

.

  امروزه HeinOnline محتوای چندین کتابخانه را پوشش می دهد و مشترکان در بیش از 175 کشور از دسترسی به بیش از دهها میلیون صفحه از مواد پژوهشی که در مواردی زیادی در دسترس می باشد از طریق  HeinOnline لذت می برند. 

HeinOnline بزرگترین مجموعه تحقیقات حقوقی مبتنی بر تصویر در جهان است و بیش از 9 قرن تاریخ حقوقی را شامل می شود.

HeinOnline شامل تصاویر دقیق صفحات اسناد حقوقی در فرمت PDF همان طور که در نسخه قابل چاپ اصلی به نظر می رسد.

محتویات: 100 میلیون صفحات تاریخ حقوقی + بیش از 1800 نشریات حقوقی و مربوط به حقوق + مجلات حقوقی + ...

فرمت منابع: تصویر در قالب PDF

سال راه اندازی: 2000 میلادی

پایگاه های مشابه: Westlaw و LexisNexis

تهیه کننده: William S. Hein & Co

http://home.heinonline.org

 

 

 

 

 

 

 

 

www.lpig.org پایگاه اطلاعاتی

Description: Law and Policy Institutions Guide

این سایت راهنمایی برای قانون به عنوان یک مخزن جامع ازمنابع حقوقی مقالت حقوقی-اطلاعات حقوقی-منابع حقوقی وقانونی وقضایی برای حرفه های فانون ایلات متحده وبین المللی این سازمان یافته و با نیازهای پژوهشی ومتخصصان حقوقفی و دانشجویان این رشته ومشاوران و نویسندگان.

این صفحه ی اصلی سایت میباشد.

 

منابع حقوقی:

·         تحیقات حقوقی

·         قانون کتاب ونقد کتاب

·         پایگاه مقاله های حقوقی

·         مجلات حقوقی

·         کتابخانه های حقوقی

·         قانون ومجلات ونشریات دوره

·         راهنمای اولیه و ثانویه حقوقی برای تحقیقات بین المللی حقوقی و

·         بین المللی

این سازمان یک سازمان خصوصی میباشد.استفاده شخصی از این مقاله ها مجاز است واهداف علمی مورد برسی قرار بگیرد

 

ü      بخش مجلات :

به بیش از ۵۰۰دانشگاهی حقوقی ودیگرمجلات قانونی یک نشریه می باشد که توسط کارکنان و کتابدار به صورت هفتگی از سال ۱۹۴۸و با سه عنوان موضوعی cilpودسترسی به ۵۰۰ مقاله حقوقی و دیگر مجلات قانونی. همینطور شاخص مجلات حقوقی.

ü      قانون مجلات و نشریات دوره :


حقوق و فناوری مجله
 ارائه شده توسط دانشکده حقوق
SMU و بخش کامپیوتر از نوار ایالت تگزاس، کامپیوتر نقد و فناوری قانون مجله مقالات برخورد با مسائل مربوط به قانون اساسی در مورد کامپیوتر و همچنین مقالات مورد توجه کاربران کامپیوتر منتشر می کند..

صفحه اول کنونی به دوره حقوقی - دانشگاه واشنگتن
 بیش از 500 دانشگاه انتشارات حقوقی، و دیگر مجلات قانون. صفحه اول کنونی به دوره حقوقی (
CILP ) یک نشریه نه برای سود است که به صورت هفتگی توسط کتابداران قانون و کارکنان از ماریان گولد گالاگر کتابخانه قانون از سال 1948 آماده شده است . از طریق یک لیست از 100 سرعنوانهای موضوعی ، CILP دسترسی موضعی به موقع به بیش از 500 نشریه حقوقی دانشگاه، و دیگر مجلات قانون فراهم می کند . علاوه بر این، CILP جداول کامل از مطالب از همه مجلات نمایه شده فراهم می کند . CILP 4-6 هفته قبل از شاخص های تجاری مجلات حقوقی مانند ILP ، CLI و LRI در دسترس است. CILP تلاش برای povide محققان با سریعترین ، ابزار مقرون به صرفه ترین آگاهی در حال حاضر در دسترس است.

CyberTimes ، سایبر مجله قانون - نیویورک تایمز
سایبر مجله قانون بازتاب در مسائل حقوقی مطرح شده توسط اینترنت، از جمله کپی رایت و علائم تجاری ، حفظ حریم خصوصی ، آزادی بیان و محدودیت های هرزه نگاری و مطالب دیگر . ستون اجرا می شود در جمعه ها .

دوک مجله قانون
دوک مجله قانون شامل مقالات انتخاب شده است که استفاده از هایپرتکست (
hypertext) به عنوان ابزار حاشیه نویسی و نمایه سازی متون . انتشار شش بار در سال از اکتبر تا آوریل ، به استثنای ماه ژانویه است.

FindLaw کتابخانه
شما یک کتابخانه جامع از نشریات قانونی پیدا کردن - همه در دسترس بر روی اینترنت رایگان می باشد. مربیان، کتابداران و دانشجویان دسترسی مستقیم به هزاران تن از مواد تحقیق و مرجع .
FindLaw کتابخانه شامل بیش از 20،000 اسناد از سازمان های دولتی، شرکت های حقوقی ، انجمن های نوار و ناشران حقوقی . فهرست مقالات ، خبرنامه ها، و کتاب ها - همه در هر دو موضوع ، ناشر و سازمان یافته است.

جورج تاون مجله قانون
مجموعه ای از مقالات در مورد مسائل به موقع توسط اساتید و پزشکان ،
solicits بررسی کتاب اخیر، مختصات سمپوزیوم ها در مورد موضوعات مهم ، و تولید یادداشت های دانشجوی متفکر.

نقد و بررسی حقوق دانشگاه هاروارد
هاروارد قانون یک سازمان دانشجویی اجرا است که هدف اصلی است به انتشار مجله از بورس تحصیلی قانونی است. نقد و بررسی بیرون می آید ماهانه از نوامبر تا ژوئن . به غیر از خدمت به عنوان یک انجمن علمی مهم برای بورس تحصیلی قانونی، نقد و بررسی دو هدف دیگر. اول، مجله طراحی شده است که یک ابزار مؤثر برای تمرین وکلا و دانشجویان حقوق . دوم، آن را فراهم می کند فرصت برای اعضای نقد و بررسی به منظور توسعه در حال ویرایش و نوشتن مهارت های خود را دارند. بر این اساس، هر شماره شامل قطعات توسط ویراستاران دانشجویی و همچنین نویسندگان خارج .

هوارد مجله عدالت کیفری

انتشار از طرف اتحادیه هوارد برای اصلاح قوانین کیفری ،هوارد مجله عدالت کیفری در رابطه با تمام جنبه مهم از فرآیند عدالت کیفری ، سیاست کیفری و پیشگیری از جرم است . هوارد مجله عدالت کیفری مجله علوم اجتماعی ترکیب مقالهها با نظرات و بررسی ، ارائه پوشش کامل از هر دو تئوری و عمل عدالت کیفری و مطالعه جرم و جنایت و جنایتکاران است .

صفحه اول به حقوقی نشریات دوره ای و کتاب

صفحه اول به حقوقی نشریات دوره ای و کتابها، تولید شده توسط
HW شرکت ویلسون، پایگاه اطلاعاتی فهرست شده است که مقالات از مجلات حقوقی و شاخص ها کتاب قانون در سال 1993 و بعد از آن منتشر شده است اشاره می کند است . پوشش دوره شامل بررسی قانون، مجله کانون وکلای ، انتشارات دانشگاه ، سالنامه ها، موسسات ، و نشریات دولت است.

مجله حقوق و فناوری -
UCLA
مجله حقوق و فناوری مجله آنلاین اختصاص داده شده به چاپ و انتشار مواد به موقع و به مقابله با تلاش های قانون برای همگام شدن با افق همیشه در حال گسترش نوآوری در فن آوری است . این مواد شامل مقالات علمی سنتی و نظرات ، مشاوره عملی و "سر به یو پی اس " از وکلای لنجرنج لبه برش ، و لینک به سایت های دیگر بر روی وب سایت است که در حال مبارزه با مسائل مشابه .

مجله قانون آنلاین - ویلیام و مری
قانون و فضای مجازی - مجله قانون آنلاین ( " قضاوت " ) یک نشریه الکترونیکی مقالات علمی در مورد قانون و ارتباطات آنلاین است . " مقالات علمی " به معنی متفکر، قطعه قابل خواندن است که تجزیه و تحلیل روندهای جاری در قانون و پیش بینی اختلافات و مشکلات آینده است. این سایت با هدف اختصار فریم و کاوش در مسائل مهم حقوقی ناشی از ارتباطات شبکه ای ، در حدس زده کمی در مورد روند آینده و به طور کلی، در تلاش برای آوردن خوانندگان علاقه مند بعضی از خواندن جالب است.


قانون و سیاست
 منتشر شده در ارتباط با مرکز
BALDY یا کچل برای قانون و سیاست اجتماعی ، SUNY بوفالو . قانون و سیاست کمک های نوآورانه برای گفت وگو در سیاست معاصر منتشر می کند. مقالات بر علوم اجتماعی در قرعه کشی به تجزیه و تحلیل نقش قانون در سیاست های عمومی و به تغییر و یا صورت بندی نشان می دهد با استفاده از تجزیه و تحلیل کاربردی از داده های مربوطه و یا مروری نظری خلاق ، به دوباره مشکلات و سیاست . مجله پذیرای تنوع دیدگاه های انضباطی و روش های تحقیق و تجزیه و تحلیل مسائل حقوقی و قانونی سیاست در کشورهای سراسر جهان ، و همچنین ایالات متحده و بریتانیا را تشویق می کند .

وکلای هفتگی
وکلای روزنامه هفتگی با بیش از 130،000 حرفه ای قانون در هر هفته به عنوان خوانده شده . این سایت را فراهم می کند روزانه نظرات متن کامل رایگان از تعدادی از دادگاه های ایالتی ، اخبار حقوقی گرم و سرفصل ، مجموعه ای از ارزش هنوز سخت به پیدا کردن اسناد و مدارک حقوقی ، آرشیو جستجو از مسائل پشت ، یک بخش ویژه برای وکلای جدید ، محبوب بخش آگهی ها، و خیلی بیشتر.

حقوقی مطالعات انجمن


حاشیه : میان رشته ای حقوق مجله مریلند در نژاد، مذهب، جنسیت و کلاس - دانشگاه مریلند
حاشیه ایجاد انجمن معنی دار است که در آن به بررسی فصل مشترک میان قانون و تاثیر آن بر افراد و جوامع در امتداد خطوط از نژاد، مذهب، جنسیت، طبقه . حاشیه به عنوان نه چپ و نه محافظه کار ، اما اختصاص داده شده به ارائه فروم برای تحقیقات علمی و گفتمان از طیف گسترده ای از تخصص علمی و عملی سازد.

میشیگان قانون را نقد کنید - دانشگاه میشیگان

انتشار هشت بار در سال است. هر مسئله معمولا از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول ویژگی های مقالات توسط محققان قانونی و پزشکان ، بخش دوم به یادداشت های نوشته شده توسط ویراستاران دانش آموز اختصاص داده است.

 نقد و بررسی قانون مدرن
 معتبر و قابل دسترس ، برای بیش از شصت و پنج سال مدرن بررسی قانون ارائه شده استانجمن منحصر به فرد برای بررسی انتقادی از مسائل حقوقی معاصر و قانون به عنوان آن را در جامعه عمل می کند. یکی از مجلات پیشرو در زمینه آن ، مدرن قانون را نقد کنید برای مترقی، روش های اصلاح طلب خود و تعهد خود را به قرار دادن مطالعه قانون در سنت گسترده تر فکری اشاره کرد.

مجله حقوق نیویورک
مجله حقوق نیویورک است که روزانه با بالا اخبار حقوقی نیویورک و متن کامل احکام دادگاه که از دادگاه های ایالتی و فدرال به روز شد. مجله حقوق نیویورک فراهم می کند که ترکیبی مناسب از پوشش اخبار حقوقی کامل و در عمق تجزیه و تحلیل چگونه وکلا موفق انجام آنچه انجام می دهند ، چه در شرکت های بزرگ، تنظیمات مشاور شرکت های بزرگ ، یا خدمات دولت
دانشگاه نقد و بررسی قانون پروژه
ثبت نام برای دریافت خلاصه مقاله بررسی قانون جدید ، ارائه انتزاعی برای توزیع، جستجو در متن کامل مجلات قانون در اینترنت، و یک لیست از مجلات با موضوع.

دانشگاه پنسیلوانیا قانون را نقد کنید
هر سال، نقد و بررسی قانون شش موضوع را پوشش طیف وسیعی از موضوعات قانونی منتشر می کند.

ویرجینیا مجله حقوق و فناوری
ویرجینیا مجله حقوق و فناوری فراهم می کند تجربه و بینش به مسائل مشترک از حقوق و فناوری از اعضای جامعه حقوقی و اعضای جامعه علمی است.

وب سایت مجله مسائل حقوقی کنونی
وب سایت مجله مسائل حقوقی در وب دو ماه یکبار منتشر شده است . تمرکز ، نشریه، بر مسائل حقوقی فعلی در تصمیمات قضایی ، اصلاح قانون ، قانون، تحقیقات حقوقی، پژوهش اجتماعی و حقوقی سیاست های مربوط ، اطلاعات حقوقی، فناوری اطلاعات و عمل است. مجله با استون مطبوعات آموزشی مرتبط

ییل مجله قانون
از اکتبر انتشار ماهانه از ماه ژوئن، به استثنای فوریه .

 

ü      بخش تحقیقات حقوقی :

شامل معرفی مقاله های حقوقی: این راهنما اطلاعات در بسیاری از منابع اولیه و ثانویه برای تحقیقات حقوقی بین المللی فراهم می کند.ومعرفی سایت های حقوقی دیگر:مرتبط با این سایت

قانون های تحقیق :

فرم های جست و جو -
LawResearch
خدمت به عنوان یک کتابدار الکترونیکی مرجع که مدیریت"فروشگاه کارت الکترونیکی" برخی از 100.000 عدم موضع گیری منابع جهانی ( لینک ) به نام لینک . واقع منابع اطلاعاتی حقوقی صرفا در اینترنت یافت . [خبرنامه
LRC در ] [ پول جستجو ] [ راهنمای موتور جستجو ] [ حقوق بین الملل ] [ قانون فدرال ایالات متحده آمریکا ] [ قانون ایالات متحده توسط دولت ] [ نقشه تمرین ] [ قانون و اقتصاد ] [ قانون تاریخچه ] [ شرکت حقوقی دایرکتوری ] [ قانون و اخلاق ] [ انتشارات قانون ] [ قانون بحث گروه ] [اخبار جهان ]

حقوقی راهنمای تحقیقات (
SMU )
مجموعه ای بسیار کامل و به خوبی سازمان یافته از تحقیقات قانونی در
HTML و فرمت های پی دی اف موجود هدایت می کند.

تحقیقات حقوقی با استفاده از اینترنت - مقدمه ای بر تحقیقات حقوقی آنلاین
وب سایت در نظر گرفته شده تا توضیح دهد که چرا از اینترنت برای تحقیقات قانونی مفید است، و شرح برخی از منابع عمده موجود در اینترنت برای تحقیق در قانون ایالات متحده و کشورهای دیگر، حقوق تطبیقی ​​و حقوق بین المللی. آن را با راهنمایی برای محقق خالص سفر به پایان می رسد.

حقوقی متن کتابخانه
ابزار پژوهش حقوقی برای وکلای مدافع . این شامل هزاران رونوشت از شهادت متخصص پزشکی. قابلیت جستجوی ویژگی های کلمه کلیدی به تعداد رونوشت مشترک تا حد زیادی کاهش نیاز به دسترسی به . فراهم می کند مشترکان با متن است که می تواند بلافاصله پس از دریافت ، ایمیل بفرستد ، و یا چاپ شده و فرستاده شده به آنها . رونوشت ها در آسان می باشد به عنوان خوانده شده فرمت فشرده همراه با شاخص بیش از حد مرتبط با کلمه است.

LEXIS - NEXIS
پیشرو در ارائه دهنده حقوقی ، اخبار و کسب و کار اطلاعات آنلاین . وب سایت
LEXIS - NEXIS اطلاعات برای مشترکین فعلی و بالقوه در مورد محصولات و خدمات مختلف ارائه شده توسط شرکت فراهم می کند .

LLRX.com
جامع، سایت رایگان خوب نوشته شده در وب برای حرفه ای های حقوقی علاقه مند در محدوده گسترده ای محتوا کارشناس مسائل پژوهش و فناوری مربوط می شود.

جانمایی مقررات فدرال ( دانشگاه جورج واشنگتن )
مقررات توسط سازمان های دولتی برای به اجرا درآوردن قوانین خاص تحت صلاحیت این دادگاه ها بنا به اظهارات نمایندگان . تحقیق در مقررات آژانس فدرال می تواند مشکل باشد . مقررات آژانس های متعدد است و می تواند به طور مکرر اصلاح شده است. این راهنما در نظر گرفته شده برای ارائه اطلاعات در محل مقررات .

مرکز تحقیقات حقوقی
Nolo است
حقوقی آنلاین پژوهش - پیدا قوانین، دولت و قوانین فدرال . به علاوه، دسترسی به مقالات و پرسش و ساده انگلیسی
Nolo است. اطلاعات سودمند در خصوص روش تحقیق قانونی برای کمک به شما پاسخ شما نیاز پیدا کنید.


 

ü      بخش داده های حقوقی:

این پایگاه داده را فراهم می کند مقاله های تحقیق و اهداف علمی بررسی قانون است.

استفاده شخصی از این مواد مجاز است. با این حال، اجازه به چاپ مجدد / دوباره این مواد برای تبلیغات و یا اهداف تبلیغاتی و یا برای خلق آثار جمعی جدید برای فروش مجدد یا توزیع مجدد به سرور و یا لیست ها، و یا استفاده مجدد از هر جزء حق کپی رایت از این کار در آثار دیگر باید از نویسنده به دست آمده.

به ارائه مقاله خود را برای در نظر گرفتن انتشار، لطفا محتویات این مقاله، عنوان، نویسنده و ارجاع به اطلاعات [در]
lpig.org ایمیل.

این پایگاه داده را فراهم می کند مقاله های تحقیق و اهداف علمی بررسی قانون است.

استفاده شخصی از این مواد مجاز است. با این حال، اجازه به چاپ مجدد / دوباره این مواد برای تبلیغات و یا اهداف تبلیغاتی و یا برای خلق آثار جمعی جدید برای فروش مجدد یا توزیع مجدد به سرور و یا لیست ها، و یا استفاده مجدد از هر جزء حق کپی رایت از این کار در آثار دیگر باید از نویسنده به دست آمده .

به ارائه مقاله خود را برای در نظر گرفتن انتشار، لطفا محتویات این مقاله، عنوان، نویسنده و ارجاع به اطلاعات [ در ]
lpig.org ایمیل

·         در مورد این قانون ها به ما مقاله در حد چکیده میدهد.

قانون اساسی

قانون کپی رایت

قانون شرکت / کسب و کار

حقوق جزا

قانون سالمند

قانون خانواده

قانون املاک و مستغلات

قانون شبه جرم

قانون مالیات



ü      بخش قانون کتاب و نقد کتاب:


 
کتاب ها بر روی قانون ( فقیه )
بررسی علمی کتاب بر روی قانون ، ویرایش شده توسط رونالد کالینز و دیوید
Skover از دانشگاه سیاتل قانون . شامل مصاحبه در هر دو صوتی و فرم رونویسی .

فهرست اصلی

IndexMaster یک راه عالی برای پیدا کردن رساله های حقوقی است . مجموعه جامع از شاخص ها و جداول از مطالب را از هزاران نفر از رساله حقوقی ، به نمایندگی از ائتلاف از ناشران بزرگ و کوچک . این ابزار تنها پژوهش منبع اجازه می دهد تا جستجو با کلمات کلیدی ، عنوان، نویسنده و ناشر . IndexMaster نه تنها اجازه می دهد تا مشاهده شاخص های واقعی و جداول از محتوا، اما آن را نیز فراهم می کند به معنای کارآمد از دستور عناوین به طور مستقیم از ناشران .

قانون و سیاست نقد و بررسی کتاب
قانون و نقد کتاب سیاست (
LPBR ) توابع وب سایت به عنوان یک آرشیو قابل جستجو برای همه بررسیها در این مجله الکترونیکی از زمان تاسیس آن در سال 1991 منتشر شده است. LPBR توسط حمایت و نشریه رسمی قانون و دادگاه بخش از انجمن علوم سیاسی آمریکا و ویرایش توسط دکتر وین مک اینتاش در دانشگاه مریلند . این منابع اصلی برای بررسی از کتاب های زبان انگلیسی در " قانون و سیاست " حوزه منتشر شده است، به طور گسترده تفسیر است . عضویت در لیست ایمیل رایگان است.

LawbooksOnline.com
و کسانی که علاقه مند به زبان انگلیسی و قانون اروپا -
LawbooksOnline.com کتابفروشی تخصصی برای اولین بار (انگلیسی) دانشجویان حقوق و حقوقدانان است . یک پایگاه داده از 18،000 lawbooks .

ناشران قانون - کتاب و نرم افزار
 قانون و لیست سیاست م

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد